miercuri, 9 decembrie 2009

cum functioneaza democratia - lectia Pora

am redus la aritmetica abstracta ceea ce sustine domnia sa pe Realitatea TV:
(completat 11.12.2009 - cativa cititori mi-au spus ca nu stiu sa lucreze cu virgula, va rog sa inmultiti totul cu 10, rezultatul, fiind vorba de matematica, e acelasi)

enuntul 1: 1 + 2 + 3.5 + 3.5 = 10
enuntul 2: 5.3 + 4.7 = 10

intrucat enuntul 2 este adevarat, rezulta pe baza enuntului 1 ca 3.5 > 6.5

Traiasca. S-a nascut majoritatea minoritara prin vointa poporului. Nu demonstrasera inca bolsevicii teorema asta, economiseau o gramada de gloante si guvernau democratic a la Pora.

Daca-mi aduc aminte, la aceleasi alegeri doar 32% dintre cetateni i-au dat votul Capitanului cand candidatii reprezentau principalele partide. Era insa cu o doua saptamani in urma, deci concluzia de la inceput trebuie corectata: 3.5 > 6.5 daca si numai daca enuntul 1 este mai vechi decat enuntul 2.

Am trecut de la axiome la teoreme, douazeci de ani de progres.

P.S. Am gasit un articol atat de lung in 'revista22' scris chiar de dansa incat n-am indraznit sa-l citesc. Despre cioburi, culmea. N-am rezistat sa nu-i bag textul de mai sus in zona comentariilor la articol. Nu l-a validat - deci n-a aparut. Acolo comentariile sunt numai de bine si ar fi dat prost.

Vremuri grele - revista 22 parca era de dialog social. Acum e de monolog politic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu