marți, 8 decembrie 2009

discursuri filtrate

Ma gandeam azi ce filtru involuntar mi-am creat, spre mintea mea trec doar anumite pareri sau discursuri, cele pe care le consider coerente. Restul e oprit, dupa o scurta evaluare, direct din intrare.

Nu trec discursurile unui Basescu, Boc, Videanu. Le acord cam trei secunde. Am rabdare cu Berceanu sau Blaga chiar daca nu vad lucrurile la fel cu ei, cei doi recunosc si evita penibilul in emiterea parerilor proprii.

Il ascult pe Sever Voinescu atat cat sa vad ce mai gaseste in favoarea ultimei gogomanii a cate unui fruntas pedelist. E un vidanjor bun, mereu cu manecile suflecate si are destul de lucru cu ideile altora ca sa nu ni le mai spuna si pe-ale lui. Sper ca efortul sa-i aduca un nou mandat peste ocean, asa cum probabil isi doreste.

Nu-l pot asculta pe Geoana decat in discutiile sale libere. Oficial are un discurs atat de penibil incat il asez langa cel al lui Boc. Vanghelie are un discurs surprinzator de coerent, chiar daca agramat.

Au parte de toata atentia mea doamnele Saftoiu si Gorghiu, domnii Hurezeanu, Antonescu, CT Popescu.

Desi ne aflam pe directie, nu pot asculta integral un Stan sau Badea, rezist mai bine la Ciuvica si Gadea. Nistorescu imi pare superficial, Cristoiu oportunist.

Gata, la munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu